THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Monday, February 8, 2010

PeMaNdU Di MaLaySiA

malaysia antara negara yg mmpunyai pmndu yg plg tidak berdisiplin di jln raya....aku sndiri pn td nyaris2 nak kene sondol ngan kete...mmg giler pnya kete...nsib la xkena.... dr cara td klu la kene kt aku mmg almarhum aku dh td.....mana xnye dorg leh bntai berracing....pas2 duk cilok2....skit je lg nk kene....pe2pn aku bersyukur xde pape jd kt aku.....
ni yg aku nk bgtau nie.....org suka bwk laju tp xpk keselamatan org lain...bkn xleh nk laju tp klu jln 2 clear xpela...ni jln sesak ko leh bntai racing2 lak...nk bunuh org ke pe....xkene xpela...klu kene ko nk tanggung.....klu nyawa cm game xpela...leh hidup blik..ni x....dh mati jln terus.....nk bwk kete2 igt2la sikit org lain...orglain pn byr gak cukai...tp leh je bwk hati2...mntg2 aku bwk moto...ko xrespect ea....jgn smbil lewa je ngan moto nie....sbb klu tlggar mst cedera truk pnya...lenla kte..klu eksiden xdela truk mna pn....kete je hncur,org stil ok g.....pe2pn klu bwk kte2 tgk2la org bwk mto....jgn men sedap je tekan pedal 2....org pn ada gak kete tp xdela cm sakai bwk 2.....pe2pn alhamdulillah aku selamat....

0 comments: