THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Tuesday, March 9, 2010

im so sorry

akhir2 nie aku agak kerap gak gado ngan buah hati aku...tp 2la..just hal remeh temeh je pn...bkn hal besar mana pn...aku pn xtau mana silapny...adakah silap aku atau silap dia...
aku rasa mgkin dr silap aku gak...sbb xleh nak paham hati n perasaan pmpuan...ckp men sedap mulut je....xpk perasaan dia pn...bkn pe kan...pmpuan ni kdg2 smp time dia,dia akn tersgt sensitif...aku lak men blsh je...2yg wt dia terasa hati 2...
pas2 lak bila dia dh tersa hati ke majuk ke aku gak yg xtentu arah...dh la aku ni xpndai nak pujuk...aus...aus...ntah bila la ko ni nak pndai pujuk...tp aku harap2 akn dtg aku lehla....
pe2pn aku xsalah kan dia...sbb mmg slah aku....dia xpenah pn wt slah kt aku...aku je yg sllu wt dia terasa hati...mgkn sbb aku dh lama xde buah hati kan...2yg peel aku pn selamber je...xbape jaga sgt tutur kata 2...
g pn peyg aku ckp ngarut2 tu sume xde niat pe pn...just ckp jepn...tp nak wt cmne kan mmg lumrah pmpuan lahir ngan sifat kelmbutan dn sensitif...wlupn nmpak keras diluar tp sifat2 prmpuan 2 tetap ada dlm diri dorg...aku je yg kene lebih alert ngan bende2 nie spya xslh ckp g...
wlu bgaimana pn aku xpenah rsa nyesal kenal dia nie...tp aku rasa sgt bersyukur wlupn dia kdg2 sensitif tp dr situ la aku dpt memahami hati dn perasaan sorg pmpuan....yg mana ia akn jd pnduan aku masa akn dtg....dia juga sgt memahami karektor dn situasi aku yg kdg2 sgt mengarut nie...cuma time dia ehem2 je la dia sensitif skit...2yg kdg2 jd gadoh2....aku je yg kdg2 lupa nak jga pecakapan aku...sbb dh terbiasa....mklumla aku kan brutal...hehehe...
tp kdg2 aku rasa cm best pn ada gak...sbb bila dh gado2...sma2 lak mintak maaf 2...dh xtau sape yg salah...hahahha...padahal yg tersa hati dia...yg wt salah aku....pas2 sma2 mntak maaf...tp okla jugak sbb msg2 ada rasa utk mntk maaf dr xwtpepn....tp bnde ni la yg akn wt kita kenang smp bila2...
last skali...abg mntak minta maaf sbb sllu wat syg terasa hati....

2 comments:

jeneral aus said...

maafkan kami...maafkan kami...maafkan kami....

kydie said...

i love u bang.. syg yg slh.. sensitiv sgt..