THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday, March 17, 2010

~PERUBAHAN HIDUP~

hanya lg beberapa hri je lagi aku akn bertukar title....dr sorg bujang kpd seorg tunangan org...so pasni jgn nakal2....hahahah
yee....21hb MAC akn jd hr bersejarah pd aku sbb tlh membuat 1 perubahan dlm kehidupan aku yg selama ni duk mngarut2....bkn sng nak wt suatu perubahn tp diatas sokongn dr sume pihak akhirnye aku bjaya gak....
pe2pn aku tetap berterima kasih n bersyukur krn bakal tunangan ku tetap sudi menjadikn aku sbg pilihan hidup nye....wlpn dia tau aku ni serba kekurgan pas2 ntah pape ntah tp dia tetap ngan pilihan nye...thx a lot my dear....
aku tau yg dia pn tlh mbuat suatu kptsan yg sgt besar dlm hidup dia...yg mana dia akn bertunang,berpindah,tinggalkan kehidupan ngn kwn2 dn family...jd mgkn itu sdikit sbyk mgkn akn mpengaruhi sdikit emosi nye wt seketika....tp xpe mmg lumrah pmpuan bila berjauhn dgn suatu yg dia xpnh tglkn....
wlu bgaimana pn....stibanye dia nnt di Labuan ni nnt...tugas menjaga dia akn aku ambil alih dr family dia wlupn bkn secara rasmi tp dsbbkn aku rasa cm bertggjwb utk mnjaga dia stlh dia bjauhn dr family smata2 tuk new job dn tuk berada dismping aku.......
insyallah selagi hayat aku dikndung badan selagi diizinkan Tuhan aku akn jaga dia sebaik mgkin.aku xnk pe2 trjadi pd dia....wlupn tpksa bersusah2 dahulu insyallah aku xkn sia2kn dia....aku sgt hargai setiap pengorbanan yg dia lakukn tuk aku....
pe2pn aku xbrani nk jnjkn kemewahan dn kesenangan tp selagi aku mampu insyallah aku akn usahakn tuk khdupn kami bersama tuk masa akn dtg...insyallah......pe2pn thx yang coz syg sudi jdikan abg sebahagian dlm hidup syg... welcome 2 Labuan......

0 comments: